Sunday, March 29, 2009

SI JAC YANG SEMPOII!!!!.....

Walaupun ramai yg semacam terkasima dengan aksi tak bermaya dan sopan ala2 lelaki melayu terakhir....pemain bes kumpulan meet uncle hussain yg menjuarai final hits 1 musim ke 6...si affat apabila aku interview dia malam tadi... aku rasa macam aku pulak yg terlebih excited....last time aku interview tajja...mamat tuu ok lagi!!!!...but anyway syabas laa utk korang ekk!!!!

tetapi sesi kedua temuramah aku dengan penyanyii yg dilahirkan menerusi program malaysian idol yg bertahan selama dua musim sahaja.... iaitu jaclyn victor betul2 aku rasa lively dgn sikap spontan diaaa...dgn gaya jawab yg slamberrr..dan ada lawak2 sikit!!!...mmg best dan sempoi laaahhh minahh nieee....i likeee herrr!!!

aku rasa temuramah aku dgn diaaa malam tadi...sdikit hangat bilaaa aku tanya kat jac berkenaan isu penolakan beliau utk mmbintangi filem estet arahan mamat khalid...ternyata jawapan yg dberikann mmg bernasss dan logik walaupun kdengaran agak emo sikit....difikirkan semulaa... kalau jac nak rejectpun SO WHAT!!! itu hak diaa....what do u aspect peoplee ko nak dia bersalin sari 10... 20 pasang...lepas tu berlari keliling pokokk...come on laaaahhh dia ader klass ok...jac type urban indian ok!!!...tp lakonan jac dalam talentimeee mmg gemilang syabas!!!

kdg2 aderr org tuu snggup abis beriban2 duit just for masuk vocal class...tp jac nie gifted tengkorak dia nieee...mmg dijadikan utk mnjadi penyanyi... macam aku cakap malam tadii negara kita harus berbanggaa kerana ada anak malaysiaa yg mmpunyai vokal mantap persis penyanyi kulit itam....dan itu adalah milik satu2nyaa individu yg bernama jaclyn a/p victor.

kpd pnggemar2 penyanyi ini trutamanyaa si zulfan tuuu...nntikan kemunculan album terbaru dari beliau yg akan mnjengah di pasaran tak lama lagii.......

kpd jaclyn victor ko ttp gemilang di hatiku utk selamanyaaa!!!!

1 comment: