Wednesday, March 18, 2009

KURUS TU CANTIKKER?

Kadang2 ko jugaaa memekak kalau aku jenis selesa dengan bdan akuu... contohnya kalau aku gemukk..hahaha gemuknyaa kooo.... kata kooo...kalau aku kurus pulak... ish keding nyerr koo... kata ko jugak!!! abiss ko nak aku buat macammana? mmg ko niee jeniss nak mnyakitkan ati ajaaa.... PERGI JAHANAM LAAA KOOO!!!
Mmg lumrah manusia nak hensem, nak cute...masyarakat pulaa dah letak standard2 nyerrr kalau ko nak berada dalam kategori tuuu...ko mesti kurus..mesti putih....rambut mesti macam ultraman!!!!....ko kalau dengar benda2 niee sumaa boleh sakit mental dibuatnyaaa... sepatutnyaa kecantikan tuu dinilai dari dalaman...pasal korang punyaa standard2 niee sumalah ramai orang2 kita dah mngidap bulimia, aneroxia dan segala macam penyakit mak datuk!!!

Macam aku niee sendiri pun asyik bereksperimen dengan badan akuu...aku tgk dah macam pelampunggg...kadang2 dah macam gorila...kadang2 dah macam mat pit!!!!....so aku nak seru kpd masyarakat yg reti bahasa melayu nieee...buat2lahh insaf...hormati dan terimalah secara terbuka makhluk2 tuhan yg dijadikan pelbagai rupaaa...kalau suma satu jenis niee borink jugak!!!....yg penting gemuk ker...kurus kerrr... yg penting sihat!!!

PESANAN KHIDMAT MASYARAKAT OLEH AKUU!!!!

No comments:

Post a Comment