Friday, March 20, 2009

CIKGU VOGUE...suka laa tuu!!!!

yoooo yooo yooooooooo sblum aku duk mngta pasal prempuan kat sebelahhh nieeee.... aku nak say bi bi duluuu kat mr sugumarann....yg akan move too kuchingg smogaaa angin borneo akan melahirkan bunga2 cintaaa kpd dirimuu spanjang di sanaaa.... segala rasa bengang akan ku biarkan bersemadi di dalam hati ini sajaaa....walaupun kalau ikutkan hati rasa cam nak simbah asid ajaa... ok tutup buku pasal insan yg bermata paling unik dekatt Langkawi fm nieee!!!!

wahhhh punya sedap ko duk menyuap tuuu haaa!!!!... bukan nak ajakk akuu... hihihi.....tapi apa-apapun ko nieee mmg kalau ko x nyanyi malam tadi punnn aku mmg nak pujiii kooo...tapi hanya tragak2 ajaaa.... bukan apaa takut ko kembang lak nantii...ko kataa ko x nak nampak kembang nanti x lawaaa...tapi lepas ko nyanyiii malam tadiii mmg haruss aku pujii kooo...aku x pedulii ko kembang ker tak!!!....tapi series suara ko nyanyi mmg meletop ada husky2 ckit...cukuplaa garam dan gulaaa....ok tak PR akuuu!!!

Seriouslyy aku spanjang bekerja katt RTM niee aku sedar bnyak yg mampan adalah dj2 lelakii... dj2 perempuan pulak yg ado2 ajerrr ttp ada 2 perempuan aja yg betul2 boleh buat aku terangkat....seorang yang bernama NAZIRAH dia nie dulu kejer dgn akuu kat nasional fm ...skrg dekat klfm....dah dekat nak kahwin dah dia nieee...dengarnyaa bakal laki dia tu satu saiz jugaak mcm diaa...pandai dia carik...seorang lagi insan yg brnamaa SUFINA HALIM....mesti skrg ko mnyingai cam hamster kannn?

well...well...well...sufina yg ada persamaan dgn sarimahh tang kaki tuuu....tak yah dngar dia konti lagi ko tgkkk dia secara personal...mesti ko akan cakap "who d hell this woman?"....penuh dgn gaya, mutu dan keunggulan....aku tak tau dia mngamal ilmu apaa tapi satu yg pastii confident level dia nie mmg stinggi KLCC....gua berani gerentii kalau lu org duk sebelah diaa pastii luu org akan tergelak2 sampai tak sedar dah terciritt!!!...dan macam aku sndiri kalau duk sblahh diaa aku akan terinspirasii utk jd best....dan terasa macam nak mngswastakan diri aku yg berkhidmat sbagai kakitangan kerajaan nie!!!....pendapat, perangai spontan dan buah pandangan yg dia beri mmg tepat, padat dan sendat..PR dia mmg number 1....walaupun kdg2 hanya autaaa tetapi ianya kedengaran seakan betulll....percayalaaaaahh!!!!

aku being honest!!!...kalau aku dgr radioo time tu pulak yg tgh konti ialahh perempuan niee Ya Allah...tak dapat aku nak byangkannn btapa bngganyaa aku bekerjaa di Langkawi FM...rasa macam aku dgar d most urbanised radio station in a nothern region....wah gituu!!!...series dia tak blanjaa aku kenny rogerss pun suruh aku cakap cam nieee!!!

baru2 nieeee aku terdengarr ada ura2 nak menamatkan riwayat segmen inggeris nieee......plssssssssssssssssssssssssssssssssssssss don't....akuuu berani gerentii kalau ko buat jugaakk cam tuu mmg kita dah kehilangan sebutir tahi bintanggg.....pernahhh dulu akuuu bawak seorang member aku dari KL round2 naik keretaaa lepas tuu aku bukak radioo dan dj sufina nieee tgh kontiii mmberrr aku tuuu cakap nie radio lngkawi kerr? aku cakap yerlaaa....tapi apasal Asha Gilll yg konti.....skrg nie aku brani confirm sufina mesti dah kembang macam adibah noor!!!

kesimpulannyaaa aku tuliss nieee bukan nak ampu2 pompuan nieee..bukan untungpun kalau aku buat camtuuu....tapi atas rasa respect dan happy kerana dapat kenal dan kerjaa alaa2 berkolabarasi gituuuu....walaupun banyak jugaakkkk aku dgr pelbagai ceritaaa pasal pompuan nieee kat belakang, but aku still nak cakap word best is deserve 4 the best!!!!......SUFINA HALIM U ROCKK !!!!!!!

2 comments:

  1. amboi amboi amboi. kembang aku kalah queen latifah. hidup biar gempak. ibarat kata siti nurhaliza yang aku selalu tiru, tak hidup dek puji, tak mati dek keji. hang respect aku, aku pun respect hang. jingle2 hang menang malatop. yang sgt aku puji, usaha hang utk mengcolourkan show hang. siap interview giring dgn penuh girang di pagi yang garing. mmmuuuaaaahhh. i lap u tu, bro. bro tu brother, bukan beruk. wakakakah.

    ReplyDelete