Monday, March 23, 2009

BROO YG TAK MESRA BLOG!!!

mamat kat sebelahhh nieee... betul2 buat aku cuakkk malam tadii!!!.... janjii temuramah start pukul 10.30 malam.... siap akuu baik punya sound katt radioo..."baiklah para pendengar sekelian selepas nieee kitaa akan bersama dengan pelakon, pelawak dan pengacara Harith Iskandar"....sekalii member boleh tak angkat telefonn...aku punyalah menggagau....nak kata x buat appointment dah lebih 3x... sepatutnya nak kenaa 30x kalii kottt!!!!...... sekali dalam pukul 10.40 di dalam cubaan terakhir aku call mamat niee nasib baik dia angkat....seakan tak berperasaan dan kering tahap cipan dia selamber badak jerrr sound... sorry i ada shooting!!!... akuu time tu rasaa cam nak cari mercun dan nak lempar kat dalam seluar koo!!!

bt anyway trima kasih bebanyakkk laaa krana kesudiannn kamu wahai saudara harith iskandar...bersama dengan aku menerusi program variasi malam tadiii...setiap soalan yang dilontarkannn dijawab dengan penuh kejujurannn....satu jawapan yg aku kiraaa paling jujur drp beliau ialah apabila aku tanyakan "kepada penggemar2 anda yg nak mngetahui sgala aktiviti anda bgaimana?"....x sangka diaa bgtau detail satu2....aku bajet diaaa ada web kerr, my space kerr, atau blog...maklumlah si Harith nie antara artis yg akuu rasa trgolong dalam kategori urbann x kanlah blog pun xdaaa...mesti dia adaa komen2 dr plbagai sisi atau komentar trhdp sesuatu aspek atau isuu!!!...sekali lagi dia slamber badak jawab sayaa tak suka shareee my personal dgn public...halloooo!!!! sapaa suruh ko bgtauuu ko pakai spender saiz apaa atau ko cukur bulu ketiak pakai shaver brand apaaa... just tell what is ur activity i mean dlm zonn karier kooo dah lerrrrr!!!

harith bgtau diaa mndapat pndidikan dlm bdng film and broadcasting niee di Australiaaa....dan karier dia niee brmulaaa dgn pembabitan beliauuu dlm sitcom jangan ketawa...dulu aku minatt gilerr sitcom niee dolll!!!!...dia nie pernah jugaak rasa aku mngarah filem duluuu...kalau x silap kak Ella brlakonn jugakk...tapi rasanya tak laku kottt!!!...ntah akupun x prgi tngok!!!....

mnyentuhhh tntang personal diaa pulak diaaa awal2 dah sound kalauu korang ingat dia kat luar sama macam kat tv lawak gilerrr...ternyataaa tekaan korang sama sekali silapp!!! yer tak ya punn korangg nieee ingat kalauu dah nama pelawakkk ingat 25 jam nak melawak je kerrr?.... orgpun tau letih jugakkk....

sekaliiii lagiii harithh smoga ko akan terus suksess dlm karier ko....khabarnyaaa sitcom beliau yg dinamakan teng3x akan muncul di kaca tv x lama lagiii oleh demikian to all of harithholic watch out....dan tak dilupakan filem lakonan ko talentime arahan yasmin ahmad tuu jugak smoga akan sukses bila mnjengah di pawagam nanti k!!!! ...n d most important thing always maintain botak k cauze that make u look comel dan always b punctual!!!....jgn bg org slalu nervous kalau ada sakit jantung sudah lamaa gollll................

No comments:

Post a Comment