Monday, March 16, 2009

HALIMUNAN 2009 SENSASI KERRR?

di awal bicaraa nie aku nak congratss kepada team halimunan 2009 (abang2 dan kakak2 ku ituu...) yg telah berjaya menyudahkan program tersebut hingga ke akhirnyaaa....bz dan kecohnya mereka aku tgk dah mengalahkan nak menganjurkan academy awrds!!!....

tahniah juga untuk barisan pemenanggg2 yg semuanya gembiraa diatas kemenangan merekaa...terutamanyaa pemenang utama pada 13 mac ari tuuu...sapa tuu budak telekom yg kononnya cun gilerrr...cun ker? dan menjadi kebanggaan 3T...tapi sayng tak boleh buat suara hantuu!!!...

walaupun aku being honest treatment program nie mmg mantap...(sapalah yg pikir idea program nie mmg aku salute)...kalau x xkan cikguDJ sanggup nak jd produser...tapi satu yg aku nak meragukan kesensasian program nie walaupun bukan semua tapi aku tgk pemenang2nya macam semua anak beranak org tuuu!!!..kalu tak bini dia menang. anak dia kaut, takpun rakan sesarapan dia....haiii x rugilah kannn selalu duk lepak ngan staf LFM kat kantin RTM tuuu!!! ada jugak untungnyaa...mmg korang nie berpikiran jauhh!!! dan kita nieee warga LFM x reti2 nak jaga mulut...ORANG LUAR TETAP ORANG LUAR!!!...ataupun di masa akan datang perlu diwujudkan syarat2 mereka yg selalu keluar duk lepak ngan staf LFM, mereka, dan keturunan mereka, serta kroni2 mereka tidak layak untuk mnyertai acara ini!!!...renung2 renungkan.... DJ jugak yg adoiii...berpeluh ketiak jd hantuuu di panas terik tengahhari!!!........

aku bagi pandangan nie bukan nak hentam sapa2...untuk kebaikan kita dan langkawi FM keseluruhannya....sekali lagi aku nak ingatkan macammana depa rapat dengan kitapun orang luar tetap orang luar....oleh demikian kalau nak cerita tentang perkara dalam kain kita (LFM laaa tuuu ngok!!!) sila-silaalahh lihat kiri dan kanan....cuba ko bayangkan kalau ko kerja sebagai nelayan ker?, posmen ker?, receptionist otel ker? atau makcik kedai dobi...ada dia nak lepak dengan kooo?...bak kata abg bil lu pikirlahhh sendiriii!!!!

baiklahh untuk kali ke berapa ntahh...aku nak ucapkan syabas di atas penganjuran program halimunan nieee...mmg vast!!!...sukalah zaki tuuuu!!!!

No comments:

Post a Comment