Friday, May 11, 2012

MR. ONG KIM SWEE...muka bagaikan tiada perasaan!


Where to start?....

but last khamis..my guest for jurnal ikon is Mr. Ong Kim Swee, walaupun pada mulanya dia mintak untuk disediakan transport untuk dijemput..tp last minute katanya boleh drive sendiri pulak...tp dia end up tepat pada waktunya (awal lebih kurang 20 minit)..kira ok lah ek?..

Orangnya segak...maklumlah bekas atlit dan sekarang melatih orang..dah tentulah kesegakannya terus menerus teserlah...bt one thing aku realise about him which is beliau nie seakan robot yg telah di program... dia hanya menjawab apa yg ditanya...dan pelbagai reaksi muka yang terlontar semuanya sekata walaupun diasak dengan pelbagai soalan oleh aku...

Relax, cool, very the "lelaki"...setiap persoalan yg diasak bagaikan telah ada jawapan yg tersusun...aku rasa dia niee mmg dah bercita-cita untuk berada di posisinya sekarang sejak dalam perut mak dia lagi...mmg worth it lahh..look at lah how the harimau muda now?..kalau harimau muda end up being kucing no lah interview with him....malah perkara yg paling membanggakan si jambu Nazmi pon telah dipilih utk melalui sesi pemilihan untuk ke sebuah kelab di PortugaL..apa ntah namanya...SEE!

Momen yg paling aku suka ttg jawapannya bila diaju dgn soalan "di mana Ong Kim Swee lagi beberapa tahun akan datang?"....dia dengan slumber menjawab "tipulah saya kalau saya kata tak bercita2 ingin menjadi jurulatih kebangsaan!"...so x hipokrit ya mr..i likeeeeeeee!

Baiklah aku nak end up dengan perkara yg mempengaruhi post entry di atas...bila aku surprise dia dgn panggilan dari anak buahnya si defender Mahali Jasuli...reaksinya tetap sekata....what a cool guy!!!...btw thanx for coming yaaaaaaaaaaaa!

No comments:

Post a Comment