Wednesday, March 18, 2009

ADOiiiiiiii................KECOH LAA LUU!!!

Aku rasaaa cam nak terajang2 ajerrr orang yg asik tanyaa bila nak kahwin?....
bila nak kahwin?....bila nak kahwin?...aku pelikk kalau aku kahwin ko akan dapat satu juta ker? dari kecik aku hidup dalam peraturan pergi sekolah bapak hantar...balik bapak jemput...nak merewang pun line tak clear!!! lepas tuu terus kena pergi kelas tuisyen... malam kena pergi mngajii.... abiss tu skrgg keputusan nak khwin pun org nak tentukann jugak kerr?

Abis aku tak nak kahwin?...sapa kata....bila dah sampai waktunya kahwin laa akuu...yg ko nak risau sgt apahal mak akupun relax jerr?....org kita dah macam ada satu stigmaa kalau budak nie takda awek...dia gay kott!!!...ko cakap laa apapun ko nak cakap siall mmg mulut ko macam @#$%^&*............ kalau ko stakat kahwin nak snooker kuih karipap tuuu... karipap lain pun berlambak tepi jalan..... pasal mulut koo yg tak boleh berentii brcakap macam mulut karipap ternganga tuuu aku tak boleh nak buat apaa..ko cakap jerlaa sampai ko puass... aku dari dulupun org asik mngata akuu... aku rapat dgn pompuan kata aku ada skandal dgn pompuan tuuu...kalau aku rapat dgn lelaki kata aku gay....kalau aku kluar malam kata aku prgi clubbing...ko cakappppp sampai puasss jgn sampai aku carut ko kat depan anak bini ko sudah!!!!

Peraturan yg dicipta oleh komuniti kita nieee kdg2 mnyakitkann jiwa lepas belajar kena kerja, lepas tu kahwin untuk membentuk keluarga bahagiaa...pirahhh!!!...pernah beberapa org mangkuk hayunnn pernah cakap dgn akuuu keinginan seorang lelaki normall ingin membentuk sebuah keluarga bahagiaaa...dan ada tempat utk melempiaskan nafsu syawattt...atau ditaburkan benihh d tempat yang sepatutnyaa....ahhh alasan mmg ko dasar gatal!!!

kononnya lagi semoga zuriat kooo tuuu akan menyedekahkan ayat2 suci bila ko dah gol nanti....kalau anak kooo alim kalau anak kooo mat rempit kerrr? kaki kangkang kerrr? kaki isap timun kerr?....ada dia nak wat cam tuuu?....x yah pandang jauh laaaa beb ko tuuu malam jumaat arituu ada sedekah yasin dekat atukkk kooo?....mesti skrg niee ko menyingai macam khinzir kann?

ko tak yah susah2 nak tilik bila aku nak kahwin....aku tgk org kahwin skrg brtahan sekejab jerr lepas tuu berceraii...dulu masa bercintaaa heboh satuu duniaa bgtau akulah lelaki sejatiii masa berkahwin bukan main lagii bersanding bagai nak rak...sampai 7 8 tempat...bila aku tgk situasi niee lagi gerun aku nak kahwin....silap2 aribulan anak ko yg ko bngga2kan tuuu kononnya tanda kelakian kooo bila dah besar nanti antar ko laki bini kat welfaree....hihihi padan muka koo!!!!

lagii satuu yg aku jenisss nak terajang2 kat muka ialah yg jenis bila dah ada awek abis lupa mmberrr...yg jenis nieee mmg aku rasa nak lempar bommm ajaa... tp xpalah kalau itu pilihan yg dbuat aku doakan kebhagian ko...amin!!!!...dan akuuu sampai waktuu..aku kahwin.....ttp krn hati aku dah terbukak dan bersedia bukan keranaaa org sekeliling....dan aku nak jujur pada diri aku...bukan krn aku nak kahwin krn kononnya aku nak bina sebuah keluarga bahagiaa sdgkan hakikatnyaa ko nak rasa bnda alah tuu ajaaa... dan bilaa korang stim ada tempat nak melempiaskan hajat itu selfish namanyaaa...

dan korang pulak sstengah masyarakat melayu tipikall plsssssssssssss laaaaa terima hakikat bukan semua org nak jd yg samaaa....dan plsssssssssssssssssssss laaaa jgn mudah nak melabel org krn x ikut macam jalan yg ko pilihhhh!!!!...

Semoga korang doakan laaaa aku bertemuu jodohhhh dalam erti kata yg sebenarnyaaa.....amin!!

No comments:

Post a Comment