Sunday, May 10, 2009

IRMA HASMIE PATUT JADI BIDAN!!!

Sebelum mula bukak cerita tentang awek si nabil yg bernama irma hasmie nieee....aku nak ucapkan selamat hari ibu kepada semua yg bergelar atau yg akan bergelar ibu...terutamanya disini aku nak ucapkan selamat hari ibu, peluk cium dengan penuh kasih sayang kepada ibu aku iaitu Pn. Toharti bt Mohd Som....aku rasa dah hampir 5 tahun aku dah tak duduk sebumbung dengan mak aku....bukan pasal tak sefahaman tapi pasal tuntutan kerjaa...kalau aku duk KL lagi nie msti every week aku balik.

But anyway hubungan aku dengan mak aku selalu pasang surut...pernah satu ketika aku bertekak, kemudian berbaik semula, bergaduh besar than ok balik.....macam itulah hubungan kami....tapi tak pernah lagi kami betul2 bergaduh sampai tak bertegur sapa...aku pasti jadi tak keruan kalau jadi macam itu!!!

Dari dulu apa saja keputusan mak aku...aku akan terima dengan sepenuh raga dan memberikan sokongan...pasal aku tahu setiap yg berlaku pasti ada hikmahnyaaa!!!...bt anyway walaupun mak aku dgn kehidupan dia dan aku dengan kehidupan aku...ttp di hati kami tetap ada perasaan sayang...

MAK U ARE THE BEST I LUV U MORE THAN ANYONE IN THIS WORLD!!!!

Irma hasmieee malam tadi betul2 jadi heroin dalam hidup akuuu...tak pernah lagi aku seseslumber malam tadi....asalnya aku appointment dengan selebriti boroi yg sengal tuuu...dia pun beri kata setuju utk muncul dalam program aku....tp last minuteee slumber ajer off hp...taulah ko nak celebrate mothers day pun...tapi kalau dah janji tunaikan lahhhh....buat sakit jiwa jerrr!!!

lepas tuu aku nyaris2 pulakk dapat interview artiss yg kini sedang mngandung anak kembar tue...tapi wrong timeee pulakkk dia dah nak membutaa...maklumlah ppuan mngandung...penyudahnya aku kena marah dengan hubby dia...tapi aku tak salah kan dia pun psal aku main terjah jer diaaa.....

Nasib baik lastly manager selebriti boroi tuu tak sengal macam artis diaaa...dia forward kan aku bbrapa phone artisss bwah naungan diaaa....tup tup si irma hasmie yg angkat akupun main cekup ajerlah diaaaa...bt anyway dia mmg best dan sportinggg....walaupun pd waktu itu dia tgh driving dia tetap sudi layan aku!!!!

Bila aku temuramah si irma niee aku dapati cara dia cakap dan sembang mmg sempoi...patutlah si nabil suka kat diaaa...akupun macam dah tersuka kat diaa...ish tak boleh awek orang!!!! bt anywayyy to manager selebriti sengal kak Aina, dan Irma Hasmieeee thank u so so sooooooo much guysss....semoga karier korang akan terus sempoi hendaknyaa ok!!!!

No comments:

Post a Comment