Thursday, June 21, 2012

Datuk Sheila Majid pesona yg x dijangka!


Siapa yang selalu kata Datuk Sheila Majid penyanyi kelas atasan..tarik balik pernyataan anda itu...kerana Datuk Sheila juga tidak mengakuinya. Setiap kali susuk ini berbicara bagaikan sebiji-sebiji terkeluar dari dalam hatinya, mengalir terus seperti air.

Tidak berniat untuk berkampung terus di dalam dunia seni, beliau merasakan kehidupannya sekarang bersama suami yang tercinta pemuzik Acis dan dikelilingi 4 orang cahaya mata sebagai stabil.

Beliau juga menyifatkan beraksi di konsert bersama nama-nama yang terkemuka seperti Zainal Abidin, Jamal Abdillah dan Amy Search menerusi The Legendary concert sebagai kenangan terindah. 

Satu fakta yang tak dapat disangkal Datuk Sheila Majid satu pesona yang berjaya sepenuhnya menawan hati masyarakat jiran tetangga Indonesia dan dinegara matahari terbit Jepun.

Terima kasih kepada Datuk Shiela Majid di atas kesudian berada di dalam program Jurnal Ikon.

2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete