Friday, September 25, 2009

SEPUPU-sepupukuuuuuuu!!!!

SelamaT hARI RaaaaYaaaa!!!!
AKuuuuu mmg teringin nak mnghamburkan ucapan selamat hari raya kpd kalian semua yg selalu jenguk blog akuuu dari harituuu...tp tak berkesempatannnn cauze lately aku selalu ulang-alik PD-KL....
Sooo tak berapa lama dari skrggggg akuu akannn mngupload gambar2 happening aku rayaaa this yearrr...seriesss mmg happening...tunggu noooo!!!!

Btww tahun ini jugaaa misi akuuu mnghimpunkan sebrapa ramai yg boleh sedara2 akuuu esp... cousin2 aku yg ader facebook nieee(mklumlah skrg dah addicted).....tapii sungguh ku tak sangkaaa semua jenis malas nak mampussss layan benda2 nieee...akhirnyaa hanya empat sajaa termasuk aku limaaaa yg layan laman sosial fb nieee.....

Akuuu perkenalkan sorang demi sorangggg Yerrr...antaranyaa:-


yG ini Lisaaa sebayaa akuuu.. sepupu dr sbelah arwah ayah akuuu....dan baru bergelar ibuuu...series anak dia comeiii gilerrr


iniiiii mmg sumpaH COMEiii...Aku kataa muka dia cam abg akuuu...mati2 diaaa dia tak mngakuu...kerja bank tak silap akuuu...tapi skrg mula nak berjinak2 jd paparazzi..nak kejar aku lahh tuuu!!!

yggg ini mmg budgett perasan hottt....hot kerr?....btw dia blajar jurusan undang2 kt uitm...kreatif dan berfizikal tinggi macam KLCC...selain begitu obses dgn Lady gagap..dia nie satu2nyaaa yg selalu chatting ngan akuuu kt fb!!!!...pandai bermain kataa....peerahhh!!!


thissss IS brandd newwwww...Wanieee cousin dari sebelah mak akuuuuu.....yg berboyfrenkan pakwa muka jambuuuu...sukaaa posinggg senget2 pasal nak nampak kurus...sebijik cam perangai akuuu....agak hot dalam gambar...kalau real no comment...dia nieee jugak agak addicteddd ngn fb...soon diaa akan close ngn akuuu...than kami akan conquer KL...huhuhuhuhuhuh!!!!

kalauu cousin2 lain terbaca nieeeee...apa lagi tak reti2 mari kita hangatkan lagi hubungan persaudaraaan...pasal masing2 bukanpun duk dekat2...semoga fb penyambung ukhwah!!!

guysss watch out my rayaa pics!!!!

No comments:

Post a Comment