Sunday, September 13, 2009

huhuhuu bukaaa di PAVILLION tadi........

Arini akuu jumpa dengan member poli akuuu si Fadzrizal.....dia nie mmg tak makan usia nampak mudaa ajaa...dia on d way nak balik ker kg dia kat kuantan tuuu dari Kuching sarawakk maklumlah balik rayaaaa...cinggah dekat KL niee sekejabbbb...maka berjumpalah kamiii!!!!...
Ntahhh macammana arini nak cari tmpat berbukaaa aku trpikir nk berbuka dekat pavillion...mana taknyaa dah habiss satu KL niee aku dah pergi utk berbukaaa....pavillion jerrr tak sempat lagii...Ya Allah seriesss bila ader kat cnieee aku rasa macam dekat overseaaaa....tempatnyaaa mmg grand mmg tempat mak2 datin jerrr yg selalu lepak kat cnieee....walaupun makanannya agak mahal ttp mmg sedap dan layan terutamnyaa nasi padang yg akuuuu makan malam tadiii...fuhhh!!! mmg terangkat nokkk!!!

Selain sari yanti, kudsia kahar jugaa sempat jalan sebalah akuuu...sempat juga aku menegurr hai kudsiaaa....aku terlepas nak mintak kerja dekat ERA jer dgn diaaa....btw yg paling best malam tadiii akuuu nyaris2 nak tercouple dgn adik bongsu erma fatima dan umie aidaaa...
.
nielahhh rizal mmber aku tuuuu!!!

akuuu mmg rasa gah sgt makan cnieee... mcm org kenamaan ajerrr!!!


sapaa yg tak pernah dtg pavillion nieee..harus datang skali seumur hiduppp!!!

No comments:

Post a Comment