Friday, September 11, 2009

Malam td tgk movie FINAL DESTINATION 3d version!!!

Selamat berpuasaaa kpd semuaaa...aku kira pada saat dan ketika ini...pasti ramai yang sibuk nak memenuhi umdangan berbuka puasaa...akupun samalah macam tuuu jugak...tapi yg pnting setiap ujung minggu..pasti aku balik PD...ujung dunia manapun aku pergi PD still the best....apa Pantai Dalam?...kepala hangguk kooo..pantai dalam tuuu serabutkan kepala aku...aku maksudkan P.dicksonnn lerrr!!!!...
Cerita tentang kegilaan aku skrggg...aku tgh gila mngedit muka orggg...jgn salah paham aku bukan nak pedajal org macam si bongok tuuu!!!...aku edit muka org supaya nampak lebih cantik dan ensemmm...dan aku nak improve skill aku mngedit muka org...dan lepas nie gambar2 lain pulak...pasal aku rasa aku ada bakat dalam buat2 bnda niee!!!

Malam tadiii lepas bukak puasa kat mid valley ngn aizam tetiba kita org teruja nak tgok movie final destination....pasal movie tuuu dalam bntuk 3D....memang gempak,...mmbuat aku teruja, terkasima dan mnjadi sebahagian dr filem ituuuu...mana taknyaaa segala bnda2 suma melantun dekat depan skrin layar...mmg besttttt.....so korang yg x pernah layan movie 3D niee harus sekurang-kurangnyaa sekali seumur hidup layan yerrr!!!...aku chaw dulu lapar nak pergi sahur...daaaaaaaaa!!!!

No comments:

Post a Comment