Monday, September 14, 2009

BUDAKKK YG TALENTED!!!

Memandangkan akuuu dah balik duk selangor nieeee...oleh demikian mak akuuu suruh pi jenguk family makcik akuuu yg duk kat taman seeri mudaa shah alam tuuuu....btw anyway in the highwayy...akupun pergilahhhh utk bukak posaa walaupun aku sampai lewatttt....

seriess aku mmg blur gilerrr nak dtg cnieee...cauzee dah lama tak pii...seingat aku masa aku dtg cnie ketika aku budak2 lagiii..nasib baik mmber aku si amin tau jugakkk area cnieee...kalau harap aku drive sorangg...rasanyaa tak sampai kot!!!

thanxxxx too bik pah yg dah bercucu tuuuu n pkcik yaacob yg kini dh kerja kat firefly.... n family cauzeee layan jugak akuu..walaupun dia bz ckit...khbarnya nak settelkan umah flat dia tuuuu!!!
So bilaaa aku dahh sampai sna...aku jumpalahhh balik cousin akuu yg sorang nieee yg aku pnggil namanyaa WeWe....duluuu bodynya masyaalah skrgg meletop nokkk....jeles akuuu!!!!....yg paling buat aku terujaaa ialah keobsesan cousin aku nieee mengdecore bilik diaaaa..superb... jugaaaa interpretasi diaa terhadap pndangan sesuatuuu seperti art, lifestyle dan sebagainyaaa yg mmg nmpak terlalu remaja yg rebellious dan terlalu ingin berpikir di luar kotakk....well3 bilaa aku tgok diaa betul2 mngingatkan akuuu ketikaa diasaat2 seusia diaa..... dipikirkan semulaa mmg family aku niee berjiwa seni kotttt!!!

Aderrr yg berkenan nak buat menantu kerrrr?

No comments:

Post a Comment