Thursday, May 3, 2012

MY LUVLY NONG!



Farahsyikin othman a.k.a. Farah..ataupon aku memanggil beliau "nong"...bukannya satu susuk yang baru sehari dua aku kenal...beliau sepangajian denganku...dan beliau merupakan sebahagian kawan2ku yang aku kategorikan antara yang sukses!.

Susuk ini yang aku kenal dulunya seorang yang sangat fashionita...apa baju atau aksesori yang tidak pernah digayakan...persis Victoria Beckham gitu...persetankan kisah beliau dengan x nya penyanyi Datuk Hattan...tetapi Farah yang aku kenal sangat genuine..sumpah sejak zaman belajar lagi...walaupun kalau nak dilagakkan harta material beliau...masyaallah...London,Hong Kong, Dubai bagaikan sebelah rumah aja...
but one thing that she is very down to earth!.

"Work with Harrods Properties" dan menjalankan beberapa bentuk perniagaan including a director of Into Equity Sdn. Bhd, her fashion line soon with Amir Luqman...selain bergelar ibu tunggal kepada dua orang anak yang comel...bnyak pulak musibat yg nak hack e-mail dan FB beliau....she is a strong woman!.

Surprisely after kepulangan beliau dari tanah suci Mekah tempoh hari...katanya telah mendapat "calling" from Allah s.w.t. syukran syukran....she totally change 100 %...she wearing hijjab...

whatt!!!!!!

Itulah diakan kalau Allah dah memilih hambanya..tak kira siapapon kau... hatta seorang socialite di Kota London sekalipon..maka terjadilah ianyaaa...Farah i,m happy 4 u!;)...

Pada detik 26 april yang lalu...Farah aku pilih sebagai tetamu Jurnal Ikon...aku rasa pada usianya yang muda melihatkan kepada pencapaiannya...i think she's deserve to be an icon!...walaupon keresahannya teserlah sepanjang temuramah itu...apatah lagi kalau aku tanya soalan bom (ttg x husbandnya)...tp Alhamdulillah Farah kuat..walaupon aku hampir membuatkan airmatanya menitis!

Farah thnx yaaa!


No comments:

Post a Comment