Saturday, April 21, 2012

AMIR LUQMAN VOGUE!


Fuhh!.... berdegup jantungku bila fashion designer Amir Luqman melangkah keluar dari kenderaannya yang betul2 di parking di hadapan wisma radio Angkasapuri....dengan penuh keyakinan Amir Luqman melangkah dengan gaya yang begitu vougue lagi berkeyakinan tinggi..sumpah heels yg dikenakannya memang terletak indah di kakinyaa...lalu memukau banyak mata yang memandang...

Diaju dengan pelbagai persoalan yang dilontarkan oleh aku menerusi Jurnal Ikon...beliau menjawab dengan begitu tenang lagi yakin...seakan2 peserta Miss Universe top 5 menjawab soalan...mungkin beliau belajar dari wakil peserta Malaysia tempoh hari si Deborah Henry!

Bagi aku Amir adalah pesona satu dalam seribu yang jarang-jarang berlaku..maksudnya menjadi sebertuah seperti dia bisa bergaul dengan golongan atasan (aristokrat, selebriti, expatriat dn lain2 lg.)...mungkin tuntutan kerjaya dia sendiri yang memaksa keadaan sedemikian berlaku walaupun tanpa kerelaan Amir atau mmg dengan kerelaan ;P...

Tapi aku percaya kesuksesan yang menjengah dirinya bukan berlaku semudah memakan kacang pagoda...aku percaya di sebalik susuk itu menyimpan pelbagai cerita untold story yg hanya Amir yg tahu...itulah kekadang apa yg khalayak nampak apa yg indah2 saja...untuk mnjadikan yang indah itu jarang orang nak ambil tahu...apa yg penting kerja keras...apatah lagi dgn surrounding masyarakat Malaysia sorry to say..yg mungkin sesetengahnya masih taboo dgn golongan yang memasuki kerjaya yang dimonopoli oleh golongan jantina yang bertentangan! .

Btw...aku suka jawapan amir yg ini...golongan adam diciptakan oleh tuhan untuk menjadi leader...oleh demikian dimanapon kita diletakkan kita tetap boleh survive...i likeeeeeeee :)....

Sekali imbas orangnya seakan sombong tp trust me Amir juga seorang yg sgt humble...dan yg lebih penting qhupanyaa aku lebih tinggi dr diaaa....ahakss....Amir thanks 4 coming yaaa!

No comments:

Post a Comment