Tuesday, December 8, 2009

Happy bday tooooo ME!!!

Kurang beberapaaaa jam lagi officially usia aku telah masuk kerr angka 27...yer 9/12 my bday... macam biasaaa xda apa yg berubahhh...duit kluar masuk... masalah datang pergiii... penyakit datang pergi...(ader jugak yg stay terus!)...satu yg tak pernah berubah dari duluuuuu sampai sekarang ialah masalah berat badan akuuu...ish bosan lerrrrrrrr!!!...aku ingat pd tahun 2009 nieee aku nak merelaxkan diri tanpaa memikirkan kaedah utk terus maintain kuruss!!!....4 temporary i quit smokinggg...i eat wat i 1 2 eat...i do wat i 1 2 do...kalau rasa nak berlari atas treadmill aku buat kalau rasa nak tido lepas makan pun aku buat ajaa...aku nak bahgia tanpa konkongann...tp org semacam x suka kitaa bahagiaaa....pasal aku x ikut aturannyaaa..
kernaaa kalau kurus itu cantik..kalau gemok itu hodohh!!
Knapaa badan ko naik mendadak nieee nokkk?....apsal perut ko boroi?...dear u look flabby!!!... bullshit...aku letih seriess letihh....letih nak melayan comment2 free depa nieee...sometimes now i feel immune....tp lagi aku buat dekk...lagi depaaa x puass ati....lagi depaaa mnyalak2 macam anjing depan akuuuu....ehhh come on lahh guysss akuu nak makan bnyak2 punnn bukannya aku mintakkk duit hanggg!!!...d truee is i fell comfortable with my body...i feel sexy...berangan!!!...
Soooo what?.... lantaklah badan akuuuu~~~~
Oleh demikian skrg ini akuuu rasa stresss...dan sdg berkira2 utk follow brother bawah nieee!!!




terpikir juga utk mnjadi rokok tegar semulaaa..oh goshhhh!!!!...letihlerrr!!!

oleh demikan untuk kesekian kalinyaaaa...aku masih terbelenggu dgn perkara ini...

~~~~HaPpY BiRThDay tOOO Meee!!!~~~

1 comment:

  1. hepi besday bro!

    ala tolak tepi la hal gemuk ni.. dah mmg keturunan kita pandai masak dan suker makan... hahhaha..


    akak tak jd nak stay kat umah PD.. sbb 11hb tu free sket petang smp malam.. so akak belasah g pd trus... 12hb terus balik KL lepas meeting.. ;)

    ReplyDelete