Tuesday, July 7, 2009

TERIMA KASIH MAWIII .....

SERIESSSS ...mawi nieee bukannnlah jenis yg aku heran sangat..sejak dari kmunculan dia di persada seni hiburan tempatan... aku tak rasa pun aura diaaa macam yg org heboh2kan tuuu.. fenomena world dia dulu tu pun aku rasa macam dahh suram skrg niee...

tapiii bila dah ceritaa ttg popularr...aku rasaa macam tak sahhh kalau tak interview mawi nieee...al-maklumlah raja sms lahh katakan!!!

bilaa aku dah berkesempatan berbual2 dgn mawi nieee... aku dapat rasakan dia niee ok!!!... tulahhhh mak dah pesan jgn nak menilaii org kalau tak betul2 knalll...padan muka aku!!!

bilaa berceritaaa ttg populariti mawi yg dah smakin suram... mawi dah ambik lngkah berjaga2 dgn beralih tumpuannn kpd bidang lakonan dan pengarahannn...ader talent ker?...haruslah dinantikan....terutamanyaa filem lakonan sulung mawi yg akan mnjengah di pawagam iaitu jin notti!!!! khabarnyaaa crita pasal jin!!!

gaya cakapnyaa macam dia niee jenis yg happy go luckyyy....dan ada poyo2 ckit tp masih terkawal!!!...anyway mawi malas nak mmbebel pnjang2 skali lg tnx laa yerr cauze sudi d interview dan tak mnyusahkan aku nak buat interview dgn ko!!!

termnung kat dindinggg opisss....artis mana aku nak interview ahad depan?...haaa aku dah tahuuu...anda nantikan ekkk!!!

No comments:

Post a Comment