Sunday, May 3, 2009

TOMOK BUKAN LAGI MOMOK!!!!!

Pada ketika dan saat ini serius aku cakap mesti korang dah tak malu nak mngaku korang adalah peminat penyanyi ini...betul x? cerita tomok dan band dia iaitu new boyz betul2 mngingatkan aku kepada seorang kawan abang aku yg pernah mnubuhkan sebuah band satu ketika dahulu ttp cita2 mereka tak kmana...pasal mereka tak nak tunduk kpd syarikat2 rakaman yg hendak mereka hasilkan lagu ala2 kumpulan new boyz...kesudahannya sekarang ini dia bekerja sbg kerani bank dah kahwin dah ada dua org anak dah pun!!!

berbalik kpd cerita tomok aku ibaratkan dia kini seperti seekor rama2 yg dah keluar drp kepompongnyaa....xperimen beliau dalam setiap persembahan yg beliau lakukan dalam 1 in a million tempoh hari aku ibaratkan seperti tomok dah sedar diri untuk membuat persembahan yg cerdik....mungkin dah puas kena kutuk kot!!!...bt anyway tomok kini dah berada di landasan yg betul untuk terus terbang, terbang dan terbang tinggi mnggapai awan...asal jgn lupa mndongak ke bawah yerrr!!!...bt anyway si esther tu muka dia macam dj baby lahh...org sabah bahhh!!!...kui...kui...kui!!!

4 comments:

  1. setuju. ester muka mcm baby. patutlah sakan baby vote dia.

    ReplyDelete
  2. lor.. tatau ka? baby tuh kan akak nya si esther.. aramaiti..

    ReplyDelete
  3. harap2 syah indrawan aka tomok akan menggunakan wang yg dimenangi dengan sebaik mungkin.. mmg puas hati dia menang hee

    ReplyDelete
  4. yerlahh dapat blanja akupun ok jugak!!!

    ReplyDelete