Sunday, May 3, 2009

ROSYAM NOR HERO MALAYA....

Walaupun ariniee dah masuk 4 hb mei...ttp aku rasa masih belum trlambat utk aku ucapkannn selamat hari pekerjaaa...kpd semua yg melakukan apa jua jenis pekerjaan sekalipun!!! semoga terus produktiflahhh hendaknyaa yaa.......ttp pastikan buat pekerjaan yg halallahh yerr!!!!

bt anyway malam tadi aku rs cukup berbangga dapat menemuramah hero malaya yg tiada galang gantinyaaa...maintain selalu siapa lagi kalau bukan rosyam nor!!!!

satu yg pasti pelakon ini sekarang tgh sibuk dengan program terbitannyaa "pilih kasih" yg telahpun bersiaran di tv2...apa yg mnarik peserta2 program ini akan mnginap di hostel iptar.... oleh demikian kpd staf2 rtm yg selalu pergi kursus pasti bnggakan pasal bilik yg korang mnginap mungkin akan keluar di kaca tv!!!!

kepada yg dengar temuramah aku dengan rosyam malam tadi pasti korang terdengar apabila rosyam nor ada mnyatakan bahawasanya industri lakonan kini adalah seperti lombong emas!!!! berbeza dengan industri muzik yg dikatakan smakin mnguncup...manakala industri lakonan adalah sebaliknya!!!!...ini berikutan kmunculan lebih bnyak saluran2 tv dan para karyawan filem smakin aktif mnerbitkan filem...oleh demikian bak kata rosyam sesiapa yg bercita2 untuk bergelar anak seni yakni seorang pelakon....serius.....berbakat.....ada rupa sikit...dan tak kejar glamor...apa lagi ditunggu? mungkin anda akan mnjadi pengganti rosyam nor siapa tahu?...

ttp apapun utk berada di tahap rosyam nor tidak semudah memetik jari...banyak liku dan ranjau telahpun beliau lalui....hasil kerja keras dan betul2 serius lihatlah hasilnya kini rosyam nor tetap berdiri kukuh...maintain selalu!!!

insyaalah aku rasa kalau kat malaysia nie ada 20 orang lagi pelakon macam rosyam nor...nescaya industri hiburan tempatan akan pergi jauh....chaw dulu jgn lupa tonton "pilih kasih" program realiti pencarian bakat untuk mencari pelakon utama yg akan mmbintangi filem arahan pertama insan yg bernama rosyam nor!!!!....

wait..wait..wait another good thing is rosyam nor juga akan menjadi hang tuah terbaru dalam sebuah filem epik yg berjudul Empayar : dendam tamingsari yg akan memulakan produksinya tak lama lagi...x sabar nak tgk filem nie... khbarnya ini adalah filem kedua termahal selepas filem puteri gunung ledang satu ketika dahulu...sama2 kita nantikan filem ini mnjengah pawagam kelak...mana tahu filem nie akan ikut jejak langkah filem sumdog millionaire menang oscar...tuah manusia manalah dapat diketahui yer tak?...

hai seronok pulak sembang2 pasal filem niee dan mnggu depan insyaalah aku akan cuba bawakan temuramah ekklusif dengan seorang lagi karyawan filem yg mmg terkenal dgn kreativitinyaa dan bertubuh comel...khabarnya selepas temuramah beliau dengan aku mnggu depaN dia akan terus terbang ke perancis untuk mnghadiri festival filem Cannes...classs!!!...siapakah gerangannya sama2 anda nantikan yerrr......kali nie betul2 chaw!!!

No comments:

Post a Comment