Sunday, April 12, 2009

NORYN AZIZ SI JELITA YG TABAH!!!!

gambar kat sebelah niee adalah gambar noryn masa prgi New York ari tuuu...bukan nak sembang pasal dia pergi new york tuuuu!!!....tp nak story pasal dia yg baru sahaja aku temuramah malam tadi menerusi program variasi aku yg vast tuu...vast kerr..haruslaaa!!!...nampak mcm dia mnyenangi langkawi....nak dijadikan cerita pulak kelmarin dia baru sahaja mngadakan persembahan sempena water fest di chenang beach langkawi!!!!

noryn aku tabik spring krn yg pasti dia berada di dalam bdang ini dengan melalui susur kepayahan yg ketara...dia bukan masuk dlm bdang ini terus meletop bermula dengan kemunculan duo beliau dgn seorng lg member ntah namanya aku tak ingat...menerusi sister2 tiada siapa yg mnjngka perempuan nie ingin serius dlm bidang ini....buktinyaa setelah mnyepi sekian lama dan mngenggam segulung ijazah...bangkit dari kegagalan rumahtangga...sehingga sanggup menabung untuk membikin album atas alasan ingin kebebasan bekaryaa...noryn aziz kini adalah satu nama yg harus jgn dipandang enteng!!


figura yg bernama noryn aziz ini adalah individu yg benar2 ingin mempotray utk menjadi diri sendiri dan hipokrit bukanlah makanan hariannyaa...ini dapat dilihat dari segi personalitinyaa dan jugaa genre muzik yg diketengahkan.....seperti biasa gua nak cakap kat lu semoga terus sukses!!!!

No comments:

Post a Comment