Sunday, April 5, 2009

ADIBAHH NOOR BIKIN JANTUNGKU BERDEGUP KENCANG!!!

Aku hampir2 x dapat intervieww pompuan niee malam tadiii.... kak diba kita niee betul2 nak buat april foll kat akuuu... nak dijadikan cerita ketika sesi pra-produksii hari khamiss arituu...aku asik memikir2 dan mencongak2 siapakah gerangan artis yang aku nak intervieww menerusi variasi minggu depann....2 3 selebriti aku terpikirr dan dah dibuat appointmentt... tapi sayng nyaa semua x dapat nak involvee.. tetiba kak nani hasnitaa bunga JUR tu bg ideaa knapa ko x intervieww pompuan kat sebelahh niee.... snang pulak tuu nak dapat nombor phone diaa soo appointment dgn dia menerusi pr dia pun dilakukanlahhh....setelahh diberitahu segala kata putus... disimpulkan diapun bersetujulahhh....

tapi kak deeba niee masih berhati perutlahhh... kerana dia inform awal2 last minute x dapat involve walaupun dah hari ahad...krn dia tetiba terpaksa terlibat dgn satu program lain yg memerlukan dia mnjadi juri.... tapi kau tahulahh nokkk....hari ahad....semua dah ader komitmenn.....jenuh jugaklaaaa aku nak cari artis nak ganti tmpat pompuan niee....semua x dapat nak join psal dah terikat dgn program lain!!!!...so aku trpksaaa back to plan asall...kalau x dapat nak interview livee...record pun xpalah...so recordlahh temuramah aku dgn pompuan nieee!!!...terima kasih kpd wrga staf lngkawi fm seperti hj said, din, dj halina, dan dj Lynn anim yg membantu dari step merekod guna repoter phoneee sehinggalah step burn ker cd...terima kasih bebanyak!!!!

cerita ttg artiss2 yg aku temuramah dua tingga minggu nieee...aku baru perasan...setelah halina bgtau....mereka yg aku interview suma ada kaitan dgn filem talentime arahan pengarah yasmin ahmadd....ohh tuhan ini semua hanyalah satui kebetulannn!!!...aku x planning punn....

Dari gaya percakapan adibah noor tadi dapatlah aku katakan beliau nie seorang yg ceriaaa, kreatif dan mempunyai keyakinan diri yang tinggi....siapa sangkakan adibah noor ini dulu sebelum bergelar penyanyi adalah merupakan seorang guru bahasa inggeriss....patutlah english dia powerr.... dan dgn kewujudann beliau ini di dalam industri, diharapkan dapat mmberi inspirasi kpd mereka yg mempunyai fizikal ygg comel dan berbakat supaya lebih berani menonjolkan bakat yg dipendam sekian lamaa....

sekalii lagi utk adibah noor good luck to you!!!

No comments:

Post a Comment