Tuesday, April 28, 2009

FAIZAL TAHIR DAN NABIL!!!!



Salam sejahtera semuaaaa..... dah lama tak get involve dalam niee.... almaklumlah xda kat pulau nieee agak lama jugak atas urusan peribadi..... weLL3x....dua orang artis dekat atas ini adalah insan2 yg aku interview sepanjang ketiadaan akuu...haaa macammana tuu? recordlahhh baii... bt anyway satu yg pasti mereka berdua ini adalah merupakan superstar di dalam bidang masing2!!!............

dua2 sempoi dan mudah memberikan kerjasama....siaran temuramah aku bersama dengan faizal tahir ialah pada 19/4 ....menerusi segmen yg sama juga aku menemuramah ketua pengarah penyiaran Datuk Ibrahim yahya....berkenaan saluran muzik aktif!!!!.....manakala temuramah aku dengan bintang paling popular 2009 Nabil disiarkan pada 26/4.....

walaupun nak buat temujanji dengan mereka memerlukan kesabaran yg tinggi al-maklumlah superstar... kalau kau superstar pun sama jugak betul tak?..... tapi bila temuramah dilakukan mereka memberikan 200% kerjasamaa....korang memang best!!!

temuramah banyak berkisar kpd perjalanan karier depaa....dulu, kini dan masa hadapan!!!!.... tapi kalau korang perasan apakah persamaan antara mereka berdua nieee...kedua2nya berbakat besar dan yg pasti kedua2duanya jugaaa pernah terjebak di dalam lembah kontroversi hitam....kes faizal tahir : isu membuka baju, kes nabil : terpeluk aweknya di malam ABP arituu!!!!.....kedua2nya mnjadi buah mulut org... kalau difikirkan adakah perkara tersebut disengajakan.... klau ditanya aku... kita manusia memang tidak lari daripada melakukan kesilapan... yg penting perkara tersebut harus dijadikan pengajaran dan kalau boleh dimasa hadapan sebarang kesilapan diminimakan lahh yerr anda kan public figure macam saya.... betulkerker?..... haruslah!!!!!

oklahhh dah takda idea nak tulis lagi.....tunggujerlah minggu depannn sapa artis atau selebrirti yg aku bakal interview nantikannn!!!!

No comments:

Post a Comment