Monday, January 10, 2011

Ohhh kamera dimanakah kau kameraaa?

Mana kejadah kamera aku nieee?....so sure...x hilang, hanya tersalah letak...mklumlah rumah banyak... sering berulang alik-alik, jangan kata kamera baju akupun merata!!!....ok konklusinya aku mmg dah semakin pelupa...dah tua sgt impossible x leh trima...hanya mungkin terlalu bnyak fikir, sampai terlupa beberapa perkaraa!!!

Kenapa tetiba kamera sgt penting dalam hidup aku skrg niee...yerlahh of course!...kerana aku bertekad untuk memberi perspektif yg natural ttg2 sesuatu, gambar yg ori, tdak d paste dr mana2, milik aku senderian berhad di blog ini...oleh demikian penggunaan kamera adalah sangat dituntut!!!

So where is my camera?....somewhere...yaaa bt where?....klau xda d rumah KL, umah PD, x pun terselit d celah2 bedah kereta aku....so harap dapat jumpa dalam masa terdekat nieee.

No comments:

Post a Comment