Sunday, January 9, 2011

2011~~~

Bismillahhirohmannirrohim.
(Ini post pertama utk 2011)

Dari sehari ke sehari aku nak update blog akuu nieee tp yg adoo...sehingga ramai yang tanyaa masih bernyawa lagi ker blog ini?...bukann apa kata org, manusia yg berzodiakkan sagitarrius niee salah satu sifatnyaa susah nak konsisten!!!...walaupun talented!!!...LOL!!! (FB pun menyumbang kpd kemalasan ini)


Maka hari ini 9 januari 2011...aku mndapat smacam satu semangat utk menulis selepas mmbaca majalah "glam men edition" dan tonton rakaman you tube perempuan berbakat "Hana Tajima"...rasa nak sentuh pasal "azam" walaupun dah berapa hari masuk tahun 2011 niee...bullshit, klisee ramai yang kata begitu...dan aku juga berkongsi rasa yang sama....tp jgn jeles atr azam aku pd 2010 yang lalu ada yg tercapai tauu!!!...tak caya ko semak balik post2 aku yg lalu....so after all aku bukanlah tin kosong!

2010....walaupun bnyak yg pahit macam sayur peria katak..tp aku akan kenang dalam sanubarikuuu sebagai tahun yg sangat sangat sangat sangat maniss utk akuuu...giler aku takkan kenang....2010 tahun aku menang anugerah, tahun aku pergi melancong ke kota idamanku London, tahun aku telah memulakan beberapa perniagaan, aku menemui beberapa kenalan dan sahabat yg best, kerja abadi d rtm yg stable, beberapa sahabat aku mendirikan rumahtangga (walaupun aku sndiri masih belum ketemu jodoh..ada aku kisah?) dan penutupnyaa akuu menyambut dengan semua ahli keluargaku yang tersayang termasuk beberapa ahlinyaa yg aku x berapa ngam...

So apalagi yang aku nak bising?
hanya kalimah "Alhamdulillah" mampu ku hamburkan
Insyallah kalau umur masih panjang
semoga 2011 memberikan lebih warna dalam kehidupanku
agar aku sentiasa ..............................
(sumpah aku x boleh pikir ayat ending nieee...spechlees ala-ala baru menang oscar)
xpa just nntikan lebih bnyak post aku pd 2011 niee
aku akan kembali MENGGANAS!!!

No comments:

Post a Comment