Friday, August 7, 2009

Akuuu akan terbang seperti helang...mninggalkan bumi Langkawi!!!

Akuuuu sekarangg niee letih terlaluuuu letih... tapi aku puasss....kerana hampir 96% kerja yg ditugaskan kepada aku....hampir siap sepenuhnyaaa....program2 merdeka dan bulan puasa yg ditugaskan kpd akuu dah siap semuanyaaa....
sekurang2nyaa bila aku meninggalkan bumi lngkawi ini... hatii aku legaaa.... dari amanah dan tanggungjawab yg dipikul....

Bercerita ttg perpindahan aku nieee....aku kira mungkin ada yg dah tahu ttg perkara ini.... mungkin juga tidak bahawasanyaa berkuatkuasa padaaaa 17 ogosss ini aku telah bergelar kakitangan Selangor FM....dan terbanglah aku seperti helang meninggalkan bumi lngkwi ini....oleh demikiann bnyak perkaraaa yg harus aku pikirkan...(yaaa lah kak senah oiii nak pindah bukan senangggg!!!).....tapii alhamdulillahh semua perkara aku dah settledkan...satu demi satuuu...

Sukarrr nak diterjemahkan perasaan ini bilaamana hakikatnyaa surat perpindahan telah jelas ternyataaa di depan mata nak kata sedih gembiraa...nak kata gembiraaa sedih pun adaaa....semuanya bersatuuu macam rojak!!!!

Kalau nak diceritakan pengalaman di Radio Malaysia Langkawi FM ini mmg boleh buat satuuu filem sepanjang durasi filem Schindler List!!!....segalanyaa ada turun naik...tapi akuu istilahkan ini sbg proses pembelajaran untuk aku mnjadi seorang manusia yg lebih bagus dan terbaik di masa hadapannn.....3 tahun lebihhh lamanyaa aku disini...walaupun ada org anggap tempoh itu tidaklah terlalu lamaaaa....ttp bagi aku tempoh ituuu sudah CUKUP!!!

Anywayy guyss ada lagii coretann akuu selepas ini...sebelum akuuu angkat kaki blah from this beautiful island...so stay tuneddd!!!


No comments:

Post a Comment